reklama

DPB v Bratislave stiahne Solarisy

Mne sa tie autobusy celkom páčili, i keď ich zastavovanie a rozbeh vďaka všelijakým znižovacím manévrom popri chodníkoch bolo trochu pribrzdené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Všeličo podrobnejšie si môžete prečítať a vypočuť tu: http://www.ta3.com/sk/reportaze/40705_autobusy-znacky-solaris-stiahli-z-bratislavskych-ciest

Tieto nové autobusy, teda, vlastne dizajnovo najnovšie, nie len preorbené staré Karosy, mňa osobne veľmi tešili, i keď tá zelená "eko" farba bije v Blave strašne do očí. Čo už, aspoň ich je vidieť na cestách. Boli ozaj krajšie ako všetky tie ostatné mega stvory, čo nám tu behajú. Možno aj preto som začala mať rada našu MHD, i keď ma veľmi vytáča, keď vynecháva. Je to vcelku finančne prístupná cestovateľská výpomoc a mne to výborne supluje rodičovské auto. I keď trasy Solarisov neboli vždy tie moje, mala som radosť aj len pri vzdialenosti jednej zastávky. A ešte sa mi páčilo, keď kedysi behalo po Bratislave niekoľko takých pekných Mercedesov. Neviete, či ešte ostali nejaké, alebo prečo ich stiahli? Alebo chodia úplne niekde do bažín (bez urážky :), kam ja necestujem a môžem len závidieť tým, čo ich majú na svojich trasách... Ach.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hm, čo už, dám sa zlákať obalom, ale vybuchnúť by som v ňom nechcela, takže dúfam a teším sa, že čoskoro príde do Bratislavy nová séria peknýc, čistých a funkčných autobusov. Najhoršie ale je, že určite ich niekto popíše a posprejuje, alebo sa v nich vyvracia skôr, než si ja stihnem vychutnať tú novotu. Ale tak chcem tak veľa???!!! Len čisté a pekné autobusy. Bola by som za to, aby sme sa o ne aj my starali (tým, že ich nebudeme ničiť, len bežne využívať na dopravu...) a nech sa ľuďom, čo ich špatia, postriekajú sprejmi napríklad kusy ich vlastného oblečenia- oko za oko, v betónovej džungli by mal vládnuť aj zákon džungle...

Mária Olvecká

Mária Olvecká

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavčanka 1. generácie a mám Bratislavu rada, ale vlastne, páči sa mi aj Liptov a iné časti SR, aj iné krajiny sa mi páčia. Celkovo, páči sa mi život tu na tejto našej planéte, ale sú veci, ktoré by som zmenila, keby som mohla. Vlastne, som často nespokojná s tým, čo sa deje u nás doma, u nás v krajine, vo svete... Nejak som sa rozpísala. Asi preto, že som ukecaná :) Zoznam autorových rubrík:  FilozofovanieŠtúdiumZ BratislavyTaké čosi umeleckéLeisureSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu