reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Olvecká

Mária Olvecká

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavčanka 1. generácie a mám Bratislavu rada, ale vlastne, páči sa mi aj Liptov a iné časti SR, aj iné krajiny sa mi páčia. Celkovo, páči sa mi život tu na tejto našej planéte, ale sú veci, ktoré by som zmenila, keby som mohla. Vlastne, som často nespokojná s tým, čo sa deje u nás doma, u nás v krajine, vo svete... Nejak som sa rozpísala. Asi preto, že som ukecaná :) Zoznam autorových rubrík:  FilozofovanieŠtúdiumZ BratislavyTaké čosi umeleckéLeisureSúkromnéNezaradené

reklama

Z Bratislavy

Aj v Bratislave je pekná jeseň

Mária Olvecká

Aj v Bratislave je pekná jeseň

Dnes poobede sme boli v Horskom parku...

  • 27. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prečo nesvietite?!

Mária Olvecká

Prečo nesvietite?!

Neznááááášam ľudí, ktorí svojou hlúposťou ohrozujú seba i mňa. Konkrétne tých, ktorí nesvietia, hoci je viditeľne znížená viditeľnosť!!! Ako sa snažím, tak sa snažím, nemôžem to pochopiť. Je tak ťažké stlačiť gombík alebo pootočiť tou vecou v aute?

  • 11. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
DPB v Bratislave stiahne Solarisy

Mária Olvecká

DPB v Bratislave stiahne Solarisy

Mne sa tie autobusy celkom páčili, i keď ich zastavovanie a rozbeh vďaka všelijakým znižovacím manévrom popri chodníkoch bolo trochu pribrzdené.

  • 30. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Už začína...

Mária Olvecká

Už začína...

Kto? No predsa skutočná jar. Viem, že síce zima skutočná nebola, len taká na papieri a v niektorých nedmorských výškach niekedy, ale jar to tiež nebola. Skôr taká zimná jeseň. Ale teraz je to iné.

  • 13. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu