reklama

Ako som videla Prahu

Porovnávať Bratislavu s Prahou je určite trápne, pretože sú to neporovnateľné pojmy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Bratislavu mám rada- je to moje rodné mesto a podľa mňa je svojím spôsobom krásna. Keď opäť bude niekedy pekný slnečný deň, a teda dobré svetlo, určite sa vyberiem čosi odfotiť. Keďže však Prahu nemám okolo seba každý deň, ale iba občas (minulý víkend to bolo druhýkrát v mojom živote), fotila som o 106. Problém bol, že som nevedela, čo skôr- toľko príležitostí- ľudia, architektúra, vianočná výzdoba, tabule na budovách s významnými menami... Tak som sa pozerala okolo seba a nestačila diviť. A páčilo sa mi to ;)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Fest dlhé eskalátory...

Obrázok blogu

Plagáty na zastávke električiek.

Obrázok blogu

Happy Hanukkah!

Obrázok blogu

Metronóm... Aby všetko išlo v tempe...

Obrázok blogu


Orloj tesne pred poludním.

Obrázok blogu


Chrám u sv. Salvátora.

Obrázok blogu

My máme pajzl u Františkánov, oni toto:

Obrázok blogu

SLOVENSKOOOOOOOOOOOOOOOO...

Obrázok blogu

Betlémská kaple

Obrázok blogu

Hradčany

Obrázok blogu

Karlov most

Obrázok blogu


Tento Jiří je vlastne náš Juraj...

Obrázok blogu

Lietajúca kravka pred Manufakturou.

Obrázok blogu

Výzdoba na múre pod hradom.

Obrázok blogu

Chrám sv. Víta

Obrázok blogu

Značka, lampa a kamera.

Obrázok blogu

Strom pod hradom.

Obrázok blogu
Mária Olvecká

Mária Olvecká

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavčanka 1. generácie a mám Bratislavu rada, ale vlastne, páči sa mi aj Liptov a iné časti SR, aj iné krajiny sa mi páčia. Celkovo, páči sa mi život tu na tejto našej planéte, ale sú veci, ktoré by som zmenila, keby som mohla. Vlastne, som často nespokojná s tým, čo sa deje u nás doma, u nás v krajine, vo svete... Nejak som sa rozpísala. Asi preto, že som ukecaná :) Zoznam autorových rubrík:  FilozofovanieŠtúdiumZ BratislavyTaké čosi umeleckéLeisureSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu