reklama

S Tureckom som skončila

Konečne. Už sa mi o tom aj snívalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Pretože celý semester nad tým premýšľam a teraz, keď som mala zo seba vysúkať necelých 10 strán, tak som mala problém. Viem, že si prácu asi zbytočne komplikujem, lebo vôbec nekopírujem a citácie konkrétnych častí článkov mám len asi dve. Proste tvorím sama. Jediná vec nie je v tej práci urobená stredoškolským štýlom COPY+PASTE.Nenávidím takú robotu.

"Ak raz budem učiteľou" (ako spieva Darinka), tak také práce budem trhať. Deti, ktoré budem ja učiť (možno vaše... ehm...) budú pri mne trochu trpieť. Nezávidím vám, budúcim rodičom, lebo to budú samé sťažnosti typu: "Hentá krava chce zase, aby sme niečo napísali. A minule mi za to dala päťku." Ale chápete, čo by som tým sledovala, nie?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, či budem učiteľkou, lebo to neštudujem. Možno by to bolo fajn- naplnenie môjho dávneho sna. Ale "moje" deti by asi nerozumeli, prečo by som bola taká prísna, hoci by to mohlo byť pre ich dobro. Veď vyjadrovať svoje myšlienky na určité témy bez toho, aby to isté bolo na "referátoch" je celkom prirodzená ľudská vlastnosť. Alebo by mala byť...

Mária Olvecká

Mária Olvecká

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavčanka 1. generácie a mám Bratislavu rada, ale vlastne, páči sa mi aj Liptov a iné časti SR, aj iné krajiny sa mi páčia. Celkovo, páči sa mi život tu na tejto našej planéte, ale sú veci, ktoré by som zmenila, keby som mohla. Vlastne, som často nespokojná s tým, čo sa deje u nás doma, u nás v krajine, vo svete... Nejak som sa rozpísala. Asi preto, že som ukecaná :) Zoznam autorových rubrík:  FilozofovanieŠtúdiumZ BratislavyTaké čosi umeleckéLeisureSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu