reklama

Ako, slečna...?

Oslovenia majú svoj význam. Malé deti nás už od šestnástich volajú teta a ujo, lebo sme veľkí. Dospeláci začínajú oslovovať neznáme dievčatá slečna a chalanov... hm... to ani neviem vlastne, asi pán :)  Mne sa oslovenie slečna v spojení ako, slečna? práve zhnusilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A je to predovšetkým kvôli tomu, akým štýlom mi bolo povedané a tiež kým mi bolo povedané. Okej, veď úsmev nikoho nezabije, ani to, keď niekto spraví kompliment. Ja to mám náhodou celkom rada, lebo mám sklony k miernemu narcizmu. Ale keď to robí takým tým úlisným spôsobom, z ktorého by bolo každej zle a ešte to urobí asi tak 6x počas jednej hodiny a vidno mu na očiach, že by nechcel zostať len pri tom- to ma vytáča. Priamo na mieste činu som si to neuvedomila, bolo to skôr nepríjemné, až večer som na d tým premýšľala a nechápala som: prečo sa niekto otáča za každou sukňou?! Hm, a keďže aj ja som mala sukňu, otáčal sa aj za mojou. Ale bola pod kolená (také mám najradšej), hoci nie po zem. Ja už fakt neviem- to máme chodiť vo vreciach?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte sa mi to nestalo a tajne dúfam, že už sa to ani nestane. Podniknem opatrenia, hoci sukne nosiť neprestanem. Na tom mieste sa budem snažiť zdržiavať len v blízkosti môjho priateľa a v nohaviciach, dlhom tričku a dákej rozťahanej mikine (kým je zima, tak aj bunda bude dobrá). Najlepšie, ak budem mať aj tvár zafúľanú od prachu alebo tak. Dúfam, že to pomôže :)

Mária Olvecká

Mária Olvecká

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavčanka 1. generácie a mám Bratislavu rada, ale vlastne, páči sa mi aj Liptov a iné časti SR, aj iné krajiny sa mi páčia. Celkovo, páči sa mi život tu na tejto našej planéte, ale sú veci, ktoré by som zmenila, keby som mohla. Vlastne, som často nespokojná s tým, čo sa deje u nás doma, u nás v krajine, vo svete... Nejak som sa rozpísala. Asi preto, že som ukecaná :) Zoznam autorových rubrík:  FilozofovanieŠtúdiumZ BratislavyTaké čosi umeleckéLeisureSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu