reklama

Už začína...

Kto? No predsa skutočná jar. Viem, že síce zima skutočná nebola, len taká na papieri a v niektorých nedmorských výškach niekedy, ale jar to tiež nebola. Skôr taká zimná jeseň. Ale teraz je to iné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Svieti slnko- každým dňom intenzívnejšie, až som si musela kúpiť konečne slnečné okuliare. Cez obed treba v Bratislave bundu zobliecť, aby sa človek neuvaril v sebe samom. Ale je to skvelé, pretože už krásne kvitne to, čo má. Alebo to už nie je také, že to kvitne o tri mesiac popredu, ale len cca o mesiac. Je to menšie zlo, ale je to skvelé.

A preto som si povedala, že treba niečo zmeniť- okrem hustého semestra, ktorý je už v plnom prúde a ktorý spôsobil zmeny v mojom časovom pláne, som si povedala, že už aj tie moje vlasy treba trochu oživiť- keď je všetko tým slnkom také osvietené.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A stále sa na jar teším, teším sa na leto a na všetko, čo vlastne príde. A na to, ako mi budú rásť vlasy a ako sa budem tešiť, keď zas budú dlhé. Kto vie, čo všetko sa bude priebežne meniť počas toho času...

Mária Olvecká

Mária Olvecká

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavčanka 1. generácie a mám Bratislavu rada, ale vlastne, páči sa mi aj Liptov a iné časti SR, aj iné krajiny sa mi páčia. Celkovo, páči sa mi život tu na tejto našej planéte, ale sú veci, ktoré by som zmenila, keby som mohla. Vlastne, som často nespokojná s tým, čo sa deje u nás doma, u nás v krajine, vo svete... Nejak som sa rozpísala. Asi preto, že som ukecaná :) Zoznam autorových rubrík:  FilozofovanieŠtúdiumZ BratislavyTaké čosi umeleckéLeisureSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu