reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Olvecká

Mária Olvecká

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Bratislavčanka 1. generácie a mám Bratislavu rada, ale vlastne, páči sa mi aj Liptov a iné časti SR, aj iné krajiny sa mi páčia. Celkovo, páči sa mi život tu na tejto našej planéte, ale sú veci, ktoré by som zmenila, keby som mohla. Vlastne, som často nespokojná s tým, čo sa deje u nás doma, u nás v krajine, vo svete... Nejak som sa rozpísala. Asi preto, že som ukecaná :) Zoznam autorových rubrík:  FilozofovanieŠtúdiumZ BratislavyTaké čosi umeleckéLeisureSúkromnéNezaradené

reklama

Leisure

Ako som videla Prahu

Mária Olvecká

Ako som videla Prahu

Porovnávať Bratislavu s Prahou je určite trápne, pretože sú to neporovnateľné pojmy.

  • 13. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Skvelá "Mamma Mia"!

Mária Olvecká

Skvelá "Mamma Mia"!

Lístky boli fest drahé a hoci som na tento muzikál chcela ísť od začiatku, dlho som váhala. Najbližšie toľko peňazí budem ochotná minúť len na lístok Alicie Keys, na ktorú by som dala aj dvojnásobok, ak by som ho práve mala. Ale neľutujem tie peniaze, pretože to bol skvelý zážitok!

  • 3. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 618x
  • 0
Posledný...

Mária Olvecká

Posledný...

...nie blog, teda- dúfam... Posledný prázdninový víkend.

  • 15. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Aké bolo leto?

Mária Olvecká

Aké bolo leto?

Po lete sa chcem opäť pokúsiť dať čosi na blog. Je to prvý pokus napísať čosi dlhšie po viac ako dvoch mesiacoch, i keď je pravda, že som občas čosi napísala do denníčka, nejaké zážitky, postrehy a podobne. Okrem toho, leto pre mňa znamená kopec podnetov, až by som povedala, že príliš...

  • 10. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Beánia FSEV

Mária Olvecká

Beánia FSEV

No áno, bola prvá...

  • 27. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Čo s deťmi v lete?

Mária Olvecká

Čo s deťmi v lete?

Ja to už až tak akútne neriešim, program sa mi naskytá takmer sám od seba :) Aj moji rodičia s tým už problém nemajú, lebo nemusia vymýšľať tábory, aktivity, starých rodičov, a.i. Ale teším sa, že budem môcť byť pri tom, ako ulahčíme niektorým rodičom starostlivosť o ich ratolesti v čase, keď budú v práci počas tohto leta.

  • 27. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Môj dnešný rozhlasový Pán prsteňov

Mária Olvecká

Môj dnešný rozhlasový Pán prsteňov

Dnes som počúvala ďalšiu časť rozhlasovej adaptácie Pána prsteňov.

  • 28. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Predvianočná nálada

Mária Olvecká

Predvianočná nálada

Zajtra nastane ten deň, na ktorý celý čas čakáme a kvôli ktorému to všetko robíme. Štedrý deň  je dňom s veľkým D, ale hlavne s veľkým Š. Áno, istá štedrosť sa tu prejavuje viac ako inokedy- ja som siahla až nezvyčajne hlboko do vrecka a viem, že aj ostatní z môjho okolia si dali záležať na tom, aby sme mali darčeky, ktoré sa zídu a aj potešia. Ale u nás sa zvykne rozdávať aj z tých horších vlastností- rodinná ponorková choroba. A už sme ju pocítili...

  • 22. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu